BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/08/2011

Herregu

Blir så ledsen när jag läser om flygkrashen i ryssland med ett helt hockeylag ombord. Stefan Liv är en av de omkomna, som jag har hejjat på honom framför tv:n, han var en otroligt duktig hockeyspelare.. och många andra också, och det som jag tycker va värst var att nån högt uppsatt inom hockeyn i ryssland sa igår att dom genast skulle se hur dom kunde bygga upp ett nytt lag,, Öhh?? Vem bryr sig efter 42 dödsfall under samma dag... ?
Jaaa vad ska man säga.

Nu har jag varit hemma från jobbet i två dagar eftersom jag har varit förkyld, jag har sovit som en drottning medan Marcus har varit på dagis. Och nu är jag ledig i två dagar enligt schema eftersom att jag jobbar i helgen, så dagen spenderas med min älskade lilla prins, tror att vi ska ta en sväng in till stan, Marcus sa att han ville ut och åka tunnelbana.

Igår var jag på 3-årskontroll med Marcus, dom ville kolla talet, och en liten hälso undersökning, Marcus klarade det med bravur, han slutade aldrig att prata, och hon tyckte att det var väldigt tydligt och rent, men det förstod jag.
Lillkillen är nu 98.8 lång och väger 17.2
Inte konstigt att jag inte orkar bära honom.

Gjorde iordning en god lax med sparris igår då finaste Johanna kom och besökte mig, då måste man göra sig till lite ;)

Nu ska jag göra mig i ordning så han har åka sin tunnelbana!!

Kramar A

0 kommentarer: