BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/22/2012

semestern snart slut

Dagarna går alldeles för fort. Idag är det bara en vecka kvar av semestern,, och jag hoppas på lite fint väder, men imorgon ska det för ovanlighetens skull regna...

Det har varit bra dagar hemma i sthlm faktiskt, Vi har varit på badet, Marcus vågade simma med hjälp av armkuddar och simdyna bara för att hans "flickvän" vågar, så han skyndade sig i efter henne, fast han förut varit så rädd att nuddar han inte botten så skriker han att han ska drunkna. Men så fort Ellis hoppade i, så var han snabbt där i också, han måste ju visa sig tuff :)

Idag åkte familjen ut på en utflykt till fjäderholmarna, en skärgårdsö, så vi tog en båt dit och gick och åt lunch, en mysig dag, men tyvärr så försvann solen ganska snabbt efter att vi kommit dit, och eftersom jag har börjat få ganska mkt problem nu med graviditeten, att jag blir trött och helt slut efter minsta lilla så va jag helt förstörd innan vi kommit hem. Förstår inte hur det ska bli när jag dessutom börjar jobba igen.

Imorgon blire väl städning...

Alwin ?? Är det ett bra namn??

Kramar A

0 kommentarer: