BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/19/2012

4-årskontroll

Iadg har jag varit med Marcus på sin 4-årskontroll. Som vanligt var jag nervös, det blir jag alltid, känns som om Marcus ska ställas inför värsta provet.
Han fick rita teckning, sköterskan va mkt imponerad :) hålla på att räkna, öppna olika sorters knappar, hoppa på ett ben, gå balansgång, och till sist syn och hörseltest, hrseln fick han alla rätt på, men synen inte lika bra..
Dels trodde hon att det kunde bero att han var trött och kom direkt från dagis,eller så kan det ju faktiskt vara något, så vi fick en ny tid om 2 veckor så ska vi se om det går bättre.
Hoppas

Längden va 107.3 och vikten låg på 19,6
Stora killen
men han följer sin kurva alldeles perfekt.

Hon var i alla fall mkt imponerad öer finmotoriken och grovmotoriken samt talet, han visade även upp sig lite mer och började skriva lite boktäver och sånt där =) sötnosen min

Vecka 36 nu,,  (35+2)
Det börjar dra ihop sig, IIHHH

Ska få en remiss till en förlossningsläkare, och höra vad dom har att säga, även lillebror verkar ha ett stort huvud som tillväxtultraljudet visade förra torsdagen.2500 vägde han då,, han får nog snart komma tycker jag =)

Kramar A
                                                                                                               

0 kommentarer: