BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/07/2013

Jag har ju egentligen ingen ork alls till att blogga längre, men efter att jag satt & läste tillbaka från 2008 när Marcus var liten bebis, så kände jag att jag e tvungen att ta upp detta igen, är ju otroligt roligt att kunnagå tillbaka och läsa vad somhar hänt och vad man kände och tyckte och vad som hände.
Didrik är nu drygt 5 månader, han har börjat äta gröt, frukt och lite lite mat, han e inte så förtjust i det som är åt mathållet.
Han tar inte flaska eller napp, hur mkt jag än försöker, tyvärr.
Vet inte hur jag ska kunna sluta amma om jag inte ger honom flaska på natten.
Men jag fortsätter att försöka. Marcus slutade jag att amma när han va 6 månader och det tyckte jag var alldeles lagomt.
Var iväg på fem månaders kontroll och vaccinering, han väger nu 9360 och är 70,6 lång. Liten börjar bli väldigt stor och tung.
Jag har alltid tyckt att Marcus var så himla stor, men Didrik väger faktiskt nästan 500 g mer än vad han gjorde vid samma ålder, min tygg har pajat totalt av att gå och bära på honom,
Han är inte vidare nöjd någonstans förutom i famnen, och 9360g,ja det säger väl allt.. igår sa det stopp i ryggen. Jag skrek så fort jag skulle böja mig fram, sätta mig, eller resa mig. När Viktor kom hem från jobbet fick han ta Didrik helt, och idag är det faktiskt lite bättre, men inte helt återställd.. men det är klart, hur länge ska man orka?
Skickade iväg Viktor igåratt köpa en gåstol, men den gillar han ju såklart inte heller, men han förstår ju inte vad han ska göra å andra sidan, så vi får väl fortsätta att truga även där.
Att han sa lära sig krypa känna avlägset vid det här laget, Marcus var väl 6 månader då han lärde sig att ta sig framåt.
Nu ska jag njuta av mitt vin och skriva vinnarmail till dem som vinner mina auktioner på tradera. Viktors har sin kusin här och dom sitter och spelar tv-spel

Kramar A