BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/08/2008

stääd

Idah har det varit en rätt så konstig städ dag.
Steg upp halv ett, stegade ut med Selma och skickade ett sms till Elin och frågade när hon slutade. Fick tillbaka två, och snacka om att jag blev stressad hon skulle komma förbi och dricka kaffe efter jobbet men jag trodde ju att hon slutade klockan 16.
Började städa och svetten rann men hann inte göra något när jag såg att klockan va 13.58
Skickade iväg ett sms och vad henne om ta det imorgon istället eftersom jag ska ju inte stressa. och det gick ju bara bra, så jag lugnade ner på tempot och fortsatte, men jag har som inte riktigt städat, jag har snarare röjt.
Jag har börjat städa i förrådet som vi har uppe i lägenheten där det står ouppackade flyttkartonger fortfarande. Jag monterade ner ett skrivbord från gästrummet så vi ska få plats med spjälsängen och så småningom när vi får bort dubbelsängen därifrån att man kan ställa in lite mer saker till pyret.
Sysn itne att jag ahr städat i alla fall, men bara jag hinner få bort lite mer plock och hinner dammasuga så kan Elin komma imorgon.
kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nu väntar jag med spänning på en bild på din bebismage!! ;) Puss o kram