BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/30/2011

sry

Jag har visst blivit otroligt dåligt på detta men jag är så fruktansvärt trött på kvällarna, att jag knappt orkar sätta på datorn, än mindre sätta mig att skriva.
Men jag ska bli bättre, jag kanske har en vår/sommar depression.
Mitt nya efternamn har i alla fall gått igenom nu, jag har ansökt om nytt ID, och hoppas jag får det snart så det känns ännu mer på riktigt, men det har börjat droppa in nya medlemskort bla från IKEA och lindex med mitt nya fina namn :)

Nästa onsdag åker jag till umeå med Marcus, ska bl riktigt roligt att få komma hem. Saknar min familj nåt otroligt.

Har just genomlidit en arbetshelg så nu ser jag fram eot att få mysa med Marcus imorgon, som slutade med blöjor för 3 veckor sedan!! Inte ens på natten har han något! Jag e riktigt stolt, och allt kom självmant, jag ahde tänkt att börja på riktigt under sommaren när man har tid och energi, men vips en dag så slutade han o ville sitta på toaletten istället, helt underbart!
Skönt att slippa blöjor.

0 kommentarer: