BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/31/2011

Älskade syster

Måste ju berätta hur OTROLIGT bra det gick för Marcus att vara med moster när jag och Viktor var i Las Vegas.
Det gick över all förväntan, jag hade det riktigt på mornarna under resan, då saknade jag honom nåt så fruktansvärt så att det var obehagligt, så jag sprang ner till hotel lobbyn och till en teleautomat och passade på att ringa när klockan var 08 i LV och då var den alltså 17 i sverige, "jag vaknade klockan 0 varje morgon under resan, vikket e konstgt eftersom jag kan sova till 13 annars på dagarna, men det kan ju ha varit tilsomställningen som blev knasigt"
Aja, men Marcus var like glad varje dag, han verkade inte alls sakna oss vidare mycket, och det känns fanimej bättre än att han skulle må dåligt, för det var faktiskt 10 dagar vi var borta.
Han fick ha sin skattjakt varje dag, och den va tydligen uppskattad.
1 dag hade han varit grinig, och då hade dom lekt på junibacken sjukt länge och han hade inte vilat, så det förklarar saken, så han verkar ha varit en ängel.

När vi åkte hem från LV så kunde jag itne sova för jag längtade så mycket, och det gick bra med tidsomställningen för jag hade Marcus och krama på, syrran va här och det var valborg.
V var döende, hela helgen, men jag hade det bra.
Älskar min syster, utan henne hade vi aldrig tagit oss iväg. All kärlek till henne!!

Kramar A

0 kommentarer: