BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/12/2012

Skridskor för första gången







För första gången någonsin har Marcus åkt skridskor, vi for till kungsträdgården där man kunde hyra skridskor, 50:- för vuxna och 20:- för barn, Marcus ramlade mest från början, men han skrattade bara och tyckte att det va kul, mot slutet gick han faktiskt runt banan hålla ses mig i handen och självklart jag fick jag hålla i overallen lite när han tappade balansen så jag hann rädda honom! Men jag är riktigt riktigt stolt och han ville jätte gärna åka skridskor igen, så vi gick och tittade efter ett par egna till honom men köpte inga, ska kolla upp om det finns nån isbana här i närheten också, finns ju jätte bra skridskor som växer med barnens fötter, så dom e för 4 storlekar, super bra ju, så slipper man köpa nya hela tiden!

Kramar A




- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: