BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/13/2012

Vaknat på fel sida?

Japp, det har jag nog.
Vaknat på fel sida alltså,
Har varit då uruselt dåligt humör hela dagen för att inte tala om den gär tröttheten som har gjort att jagknappt orkar hålla ögonen öppna.
Trassel på jobbet som innebär en massa frustrationer och irritationer,väl hemma tänkte jag vila en stund medan Marcus såg på scooby-doo, men efter 10 minuter så ville han inte se mera, och jag kan ju inte gärna tvinga honom, så hela kvällen har varit likadan som dagen, och har dessutom försökt att få kraft i mig till att få ner i tvättstugan, vilket jag tillslut gjorde, men nu vet jag inte om jag ska orka gå ner igen och få upp kläderna och städa, nee får nog skicka ner V
(Som för övrigt har fått ta allt mitt skit ikväll)
Inte lätt att vara min man jämt..

Butter A

0 kommentarer: