BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/05/2012

Sommar?

dagen efter den gånge jag skrev ett inlägg sist, hade vikanonväder i sthlm, vi tog en promenad förbi utomhusbadet här i Bergshamra för att se när dom öppnade för sommaren, och tro det eller ej så hade dom premiäröppnat dagen före.. Så vi vände påklackarna, gick hem och hämtade badkläderna och gick tillbaka till badet, väl där mötte vi Marcus bästis Rorik och hans lillasyster, så Marcus hade det jätte roligt.
Och jag likaså som fick glassa i solen.
Sen gick vi hem på eftermiddagen, köpte med oss pizza som vi satt och åt på balkongen.
Härlig morsdag med andra ord

Nu känner jag sparkar och rörelser varje dag i magen, men ännu inte så hårt som jag hade velat, har dock moderkakan i framvägg, så i och med det så känns det mindre. Men mysigt ändå, och det kommer ju att bli starkare..

Idag har ännu en av våra bästaste vikarier fått sparken, efter att ha jobbat hos oss i typ 3 år.  Känner mig mer och mer förbryllad och tycker att dom behandlar folk som skit, man ska va glad att man har en fast anställning och inte är vikarie..

Kramar A

0 kommentarer: