BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/07/2012

Sommarn

Sommarn är räddad, jag har bokat resan hem till Umeå, det bär av med 2 juli, och blir där till den 15:onde, det blir jag, Marcus och Selma som åker.
Eftersom dagis har sommarstängt i 6 veckor, har jag och Viktor delat på semestern så vi bara har två veckor tillsammans för att kunna täcka upp så Marcus inte behöver gå på nåt sommardagis. Gjorde samma sak förra året, men det är faktiskt skönt att kunna åka hem och umgås med familjen, saknar dom redan, fastän det inte var så längesen som jag var hemma nu.

På måndag är det dags för första barnmorske besöket sen inskrivningen, ska bli spännande och höra vad hon säger, och jag hoppas på att man ska få lyssna på hjärtljuden!  Hoppas på att jag får moderskapsintyget då så man kan börja fixa med försäkringskassan, kännsnog hemskt ändå att behöva göra det under sommaren, undrar hur lång tid handläggningen ska ta..

Nu är jag treledig. Ska bli underbart!

Kramar A

0 kommentarer: