BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/04/2009

Harpers Island

Harpers island, är den nya serie jag följer sen 3 dagars tillbaks, jag har 4 avsnitt kvar, jag fastnade direkt. Har ju sett klart alla Carnivale avsnitt så jag var tvungen att börja se något nytt.
Veckan har varit fullspäckad, varit barnvakt nästan varje dag åt Felix, även om det bara är relativt korta stunder, så har man verkligen fullt upp, och när det är sovdags är det nästan stört omöjligt med två barn, Marcus måste man ligga bredvid i sängen för att han ska somna, och jag kan inte ha Felix springande här utan att kolla till honom, han däremot somnar i barnvagnen, om man drar den 20-30 minuter, och gå med två barnvagnar är ju inte direkt en möjlighet heller.
Såå, jag har stått på balkongen dragandes fram och tillbaks, medan Marcus har "hjälpt" till men egentligen har han bara stört Felix stått och kikat på han som försöker sova och skrattat lite.
Har insett att Marcus är förfärligt svartsjuk, i alla fall när det är två barn och bara jag, jisses vad han har klängt på mig och ska kramas, och är alldeles förstörd om jag pratar med Felix, enda gången ha skrattar är när Felix blir ledsen, ondskefullt barn jag har.

Idag när Felix kom, och hans pappa Linus for, så blev han sååå ledsen. Han grät nästan hela tiden tills han somnade drygt en timma senare, fick inte i han nån mat, och ingenting var bra, han bara gick fram till sin barnvagn och grät, stackarn, och Marcus tyckte ju såklart att det va bra att Felix var ledsen så han var på sitt allra bästa humör. Bra det.

Min syster har bokat in dopet till den 20 september, så jag fick en idé, ringde till pappa och tyckte att han skulle bila till sthlm snart så jag bara behövde betala en resa så jag kunde komma hem, han behövde lite tid att tänka på det, men till slut så,, Så nu är redan bokad, åker till Umeå den 18:onde, och bilar med pappa till sthlm igen, när det känns som att det är dags.
Nu ska jag se lite mer harpers
Kramar A

0 kommentarer: