BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/26/2009

Jag skämms ju

Jaaa, det va visst riktigt längesen jag uppdaterade här.
Jag befinnermig för tillfället i Umeå och har gjort det sedan drygt en vecka tillbaks.
Flygresan gick utmärkt, Marcus somnade innan säkerhetsbältesknappen ens hade slocknat.
Och väl här har vi fullt upp och fullt hus varje dag.
Vi har varit på min systers dop, Marcus satt snällt som en liten ängel under hela tiden.
Neo ska han heta, inte Nicholas som det har varit sagt sen när hon fick reda på att hon väntade en pojke då hon va gravid, så nu är det en svår omställning för oss, så numera kallar jag honom bara lillen, det känns mer riktigt.
Har egentligen inte tid att skriva nu heller utan jag ska försöka att komma ihåg att uppdatera mig lite mer, här i umeå sitter jag knappast vid datorn medan jag bor framför datorn hemma på kvällarna.
Nu ska jag slänga ner Maq i badet
Kramar A

1 kommentarer:

rebecka sa...

undrade när det skulle komma uppdatering!! :)