BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

9/06/2009

Ljuvliga kräftor

Verkligen jätte goda kräftor igår! Jag älskar kräftor och ser alltid fram emot den här tiden på året då man får nuta av de röda små...
Marcus var en ängel under hela kvällen, han satt i sin matstol och åt kräftor och allt annat som det bjöds på (utom snaps) såklart. =) Han gillar verkligen kräftor, men för första gången såg jag nåt han inte gillade, och det var kantareller, till förrätt fick vi smörstekta kantareller på vitt bröd, så otroligt ljuvligt gott, men Marcus tog kantarellen i munnen, spottade ut den i handen, räckte fram handen till mig och sa -däär
Tack sa jag och försökte ge tillbaks, men samma sak, han tog den igen, räckte fram handen och sa däääär
Tack tack, men man kan ju inte gilla allt??
söndagen har varit otroligt lugn och stillsam och ingenting särskilt har hänt alls,, förutom att jag är deprimerad som vanligt, men mer om det en annan dag...
Kramar A

0 kommentarer: