BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/01/2010

midsommar

Försökte ladda upp lite bilder, men då står det att sidan inte kan visas. sjukt störande, får bara ladda upp tre åt gången, så här kommer tre.


Rumpnissen i mitten

Ute med kollegor från jobbet. Här e Mats och Peter

Marcus i alkisarnas pisshörna i sthlm. USCH

marcus avslutning på dagis va jätte fint, dom kom ut med blommor och som kronor och sjönt, Marcus satt och viftade med sin blomma och såg bara glad ut, sen efter 2 sånger fick han syn på mig, sprack ut i värdens största leende, och sa MAMMMAAAAA och kom springandes, sen ville han inte gå tillbaka nå mera. Men dom var för söta i alla fall. Filmade åt Viktor.

Till helgen så åkte familjen till Viktors mammas stuga i Töversta utanför Flen, Marcus har haft en super trvlig helg och är hack i häl med farmor hela tiden.

På lördagen tog vi en utflykt till Vingåkers outlet, hittade mig en fin klänning som jag fick i tidig födelsedagspresent av svärmor. Söndagen låg jag i sängen till 15 pga av världens allergiutbrott som jag fick.

Annars var det faktiskt inte mycket till midsommar, tror viktors mamma har glömt bort hur man gör under all hennes tid i england, så nästa år, så står jag och Viktor för mat, spel, nubbsånger och diverse, för årets midsommar blev: sill och nubbe till lunch, vildsvinsköttbullar till middag, sen vare slut på midsommar, inga lekar eller något annat, kände mig grymt besviken, men det kan bara bli bättre härifrån.!!

Sen hade Viktors mamma en viktig fråga till mig, hon frågade om jag ville ta hennes gamla vigselring till mitt bröllop, alltså ringen, och absolut vill jag det. Tyckte att det va en jätte fin gest, ringen har betytt mkt för henne och är riktigt fin, måste byta namn i dock, och finslipa lite på den, undrar om Viktor börjar känna sig stressad ännu??

Nu kom han hem så nu måste jag umgås lite

Kramar A

2 kommentarer:

Maria sa...

Oj, vilken grej! Skulle bli helt rörd om nån fråga mig det :). Men vadå ni SKA gifta er snart???

Angie sa...

Ja man blev allt lite rörd :)
Alltså, vigsel. Viktors mamma tjatar, V har lovat att fria i år, tycker dock han ska skynda på lite. haha tyckte att ett sommarbröllop nästa sommar i Umeå lät bra, men det krävs ju planering. Och hitta klänning åt dej! mkt att stå i med andra ord!!!