BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/20/2010

28

Igår blev jag ett år äldre.
28 år har jag hunnit bli, men än har jag inte fyllt 30
Började dagen med att lämna Marcus på dagis, satt utanför konsum och väntade i 50 minuter innan jag gick tillbaka, men det hade gått jätte bra, riktigt skönt.
Efter att vi ätit lunch och vilat så kom Maja, Mariah och Wille och hälsade på mig. Roligt att få besök av nån, det är ju inte så lätt när man inte känner så många här.
Jag fick leta efter systers paket i klädkammaren, hon hade lyckats gömma den åt mig när hon var här. Hon skulle bara ha sagt fågel, så hade jag haft att roa mig hela dagen.
När Viktor kommit hem och Marcus hade somnat så åt vi smörstekta kantareller på vitt bröd och sen så åt vi en massa räkor och vitt vin. Helt underbart.

Ett år äldre, och det känns helt okej.
Imorgon blir det lite barnkalas i enskede, Marcus fyller ju faktiskt 2 på söndag!! OTROLIGT!
Återkommer...
lånat en kamera från Viktors jobb så vi får då i alla fall fota på födelsedagen, skönt det. Måste införskaffa en kamera!

Kramar A

0 kommentarer: