BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/16/2010

Jag har semester.

Ett litet inlägg för att visa att jag faktiskt fortfarande lever.
Jag har SEMESTER!
Njuter till fullo har och haft fullt upp hela tiden.
Första dagarna kom min älskade syster med hennes kille och barn ner och hälsade på mig, det va intensiva dagar med gröna lund, tom tits experiment i södertälje, badet, shopping och allt annat skoj. Marcus älskar Elise, han ropade på henne hela tiden, och när jag skulle lägga honom så sa han- Nää,, Lise!

Efter den veckan åkte jag och Marcus till Umeå till mina föräldrar, där det va utgång med syster, utgång med kompisar, stugan, bad och vin med föräldrar och systrar och barn.
och bara underbart underbart!

Kom hem förra vecka igen, haft Elin på besök, utgång med henne och gänget från gamla jobbet, kräftfrossa, MMMMMMM Underbart!
och amerikansk buffé på skärgården i helgen.

Och idag, började Marcus inskolning på sitt nya dagis.
Spännande, men det var mest information idag.

Marcus pratar som aldrig förr, roligt att höra vad han har att säga, för det är mycket. Stora surret kallas han nu, för han aldrig är tyst, han upprepar det han säger högre och högre tills man svarar så han gillar verkligen att vara i centrum. Men är man ett lejon så är man!

Kameran finns ej mer, måste köpa en ny. Glömde den i stugan när vi var i Umeå, och där låg den, ute vid polen, i skyfall i tre dagar...
Minneskortet klarade sig, men kameran e död. Ska försöka sätta över lite bilder, äve fast det inte blev mycket taget när jag skulle lyckas att förstöra den. Jag lyckas jämt!

Kramar A

0 kommentarer: