BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/15/2010

batteriträsket

jag har hamnat mitt i batteriträsket, om det nu finns något sådant.
De flesta av Marcus leksaker har något slags batteri i sig, och nu på något sätt börjar alla batterier ta slut samtidigt, tycker Marcus skriker konstant nu: Batteriiiiiiiiiiiii
Och de har alla möjliga slags olika former och storlekar och man måste skruva och greja för att få upp batteriluckan. Jag blir galen!

Annars så var jag ute på bröllopsmiddag i lördags. Viktors bror Linus och hans tjej Maja gifte sig förra helgen i england, borgerligt, och nu i helgen så var dom i sverige och hade en bröllopsmiddag på en restaurang på söder. Det va jätte trevligt.

Har även haft min underbara syster på besök. vi har shoppat och spelat wii, hade helt seriöst en sjuklig träningvärk efter att vi stod här och bowlade en kväll.

Marcus har varit sjuk, förkylning och en enorm hosta. jag har fått tagit mina första vabb dagar. 2 stycken, och jag kände mig skyldig. vet att jag inte bör känna så, men jag kan inte hjälpa det. Men imorgon ska jag upp och jobba efter två dagars vabbning inklusiva en långledighet. Har inte varit på jobbet på 6 dagar.
Inte är man utvilad för det eftersom man har vaknat var tionde minut med ett hostande barn om nätterna.

Kramar A

0 kommentarer: