BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/29/2010

Dagens Marcus







Hahaha, var i stan i lördags och shoppade julklappar, mötte upp Viktor och Marcus när jag kom hem, han blev väldigt intresserad av mina BR kassar, och sa att det va presenter, men kunde ju inte erkänna att det va hans julklappar så jag sa att det va till lillen.
Han följer med mig in till pizzerian, och när jag står och beställer säger han

- jag köpa julklapp också, Marcus julklapp!

-Ska du köpa julklappar? Har du några pengar då? frågar jag

-Jaaa, titta säger han och visar upp en tom handflata,,,
alla på pizzerian sitter och skrattar åt han

-Neeee, köpa med mamma pengar!!! säger han sen




Tacksamt barn!! Nu börjas det, hahahaha
Får leta ett sommarjobb åt honom så han får sin egen inkomst!!






I helgen så var jag ute med finaste Maria och Maja, vi hade en super trevlig kväll som spenderades på Snaps på söder.
Blev ett lite för stort alkoholintag men ändå så mådde jag prima ballerina igår, och städade och gjorde julfint här, det är så otroligt mysigt när man får ställa fram ljusstakarna. Mysfaktorn är på topp
Kramar A



0 kommentarer: