BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/17/2010

Vaknat på fel sida!

Idag har det varit en sån där dag...
En dag då man önskar att man aldrig vaknat upp utan att man sovit vidare till dagen efter.
Det hela började imorse, Marcus frukostyoghurt var slut så jag fick göra gröt, (tog längre tid) hade inte räknat med det
Sen när jag skulle åka till jobbet så såg jag att jag hade lite batteri i mobilen så jag packade ner mobilladdaren i väskan, så då istället så märkte jag när jag kommit till jobbet att jag hade glömt nycklarna, tog mig inte in i skåpet, så jag fick jobba i privata kläder, plus åka förbi Viktors jobb för att få mina nycklarna när jag var på väg hem, en otrolig omväg.
Hittade lite julkort som jag köpte, skulle gå in och betala, och medan jag gick och räknade korten, att det skulle vara top stycken, så tro ni inte att jag går rakt in i en jäkla glasdörr!!!
Ont som tusan i pannan och knät fick jag, och skämdes så jag tror jag skulle tuppa av.
Efter att ha hämtat Marcus så står jag och lagar mat, en krämig och god korvstroganoff, ska toppa den med massor av persilja, tycker det ser lite konstigt ut, och inser att det är dill!!!
Men va fan händer?
Usch vilken dag!

Kramar A

0 kommentarer: