BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/07/2011

FRIERI

Jag har visst blivit otroligt dålig på detta!
Hela julen har varit underbar.
Jag och Marcus var i Umeå i 11 dagar, och tiden gick alldeles för fort.
jag är nöjd med mina julklappar och fick träffa alla mina gosisar!

Men nu till nåt viktigare..
onsdagen den 29 december..
Gick och la Marcus, när jag sen gick upp ur sängen fick jag en smärre chock då jag kom upp, Viktor hade tänt ljus, ställt fram champagne, köpt och dukat fram ostron, hummer och kantarell crepes, och inte mycket senare så ställde han sig på ett knä och frågade den stora frågan om jag ville gifta mig med honom.
Klart man svarade ja. !!
Så nu är planeringen i full gång, och som det ser ut just nu, så ser det ut som att vi drar till Las Vegas och gifter oss i april. hahahah sååååå häftigt!!
Ikväll ska vi kolla flygbiljetter!!!

Kramar A

2 kommentarer:

Elise, världens bästa systerdotter som passar Marcus utan att klaga (dygnet runt) ^^ sa...

Mamma säger att hon ska med...
Men JAG då???!!!! >:C ♥

Petra sa...

Grattis!! Så roligt!!