BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/20/2011

Planering

Tänk att jag har så himla mycket att syssla med att jag inte ens hinner sätta mig ner och blogga en stund.
Efter Marcus har somnat på kvällen, så blir det planering på högsta nivå inför kommande bröllop. Och jag kan med glädje säga att i alla fall det mesta är fixat!
Självklart har vi lite kvar, som fortfarande tar upp min tid, men det viktigaste är i alla fall fixat, dvs pass, resa och hotell, och jag har faktiskt köpt klänningen jag ska gifta mig i.
Jag håller på för fullt att kolla upp kapellet som ska få äran och viga oss, och tro mig, det finns mycket i Las Vegas!!
Men jag tror att jag har hittat det jag vill ha, ska bara maila dom ikväll och kolla att dom bistår med vittnen under ceremonin, eftersom vi e alldeles ensamma...

Marcus för övrigt pratar så mycket, jag får mig ett gott skratt varje dag!
Häromdagen så kom han med min handväska på axeln, gjorde en stilig piruett och sa:
-Mamma, jag älskar väskor!
hahaha sen sa han att han älskar bilar.

En annan dag satt jag på toaletten, in kommer han och ser på mig jätte allvarligt och säger
-Mamma, inte säga helvete! Absolut inte!
min naturliga reaktion var ju att jag ville skratta ihjäl mig, men jag höll mig och höll istället med honom i att han hade rätt och att man inte får säga så.

Marcus 2 år och 5 månader, underbara barn!

0 kommentarer: