BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/25/2011

Kapellet & bröllopsfrisyr

Tjat tjat och tjat.

Måste få Viktor att ringa kapellet ikväll så vi får bekräftat att vi får gifta oss på det datum vi vill. Går allt igenom så gifter vi oss på långfredagen, alltså den 22:a april, men som sagt, allt kan ju komma att ändras.

Annars är det lugnt på resfronten nu, det mesta är ju fixat, så nu lägger jag ner all min energi på att gå ner i vikt så jag kommer så nära min drömvikt som möjligt, men jag har en bit kvar att gå, å det är tur att jag har lite tid på mig.

Jag har ju som sagt köpt klänning, men den va så billig att den kan lämnas in till skräddaren och sys in efter det som behövs sen hoppas jag, annars får ju jag mig en ursäkt att gå ut och köpa en till.

Har dock problem att hitta någon underkjol som passar klänningen, beställde en på Internet men den var alldeles för stor, jag vill bara ha lite vidd så det inte ser ut som ett nattlinne, visserligen ser den inte ut som ett nattlinne, men jag vill inte ha det där raka. Nån som har ett tips??

Hittade otroligt billiga brudklänningar på Internet, alltså riktiga till brakpriser på ebay, men det är ju också besvärligt med storlekarna, ja vi får avvakta, jag har ju tid på mig.. Vad tror ni om den här bröllopsfrisyrer fast med silverblommor i?

Kramar A

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åhh va härligt att planera bröllop!!!
Underbar frisyr!! Helt sagolik!
Kram k

Ejlin sa...

Den va jättefin Angela!