BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/16/2011

Umeå

Jag har varit i Umeå.
Jag åkte förra onsdagen och va där tills på måndagkväll.
Snacka om att vi hade tur med vädret, 30 grader och strålande sol, vi åkte ut till mina föräldrars sommarhus i Bastusele. Låg i polen och drack rosevin, helt underbart. och mina systrar och min underbara systerdotter kom dit också. !
Tyvärr hade vi otur med knotten, det blev en explosion med knott och dom svärmade run oss konstant i två dagar, det gick inte att sitta still, vi vuxna viftar ju bort till skillnad mot barn, så Marcus och hans kusin Neo blev hårdast angripna.
Neo fick kanske en 7-8 bett i nacken, medan marcus för nuvarande har runt 50!! Heeeeelt sjukt. Ändå så hade jag på han myggspray och diverse och trots värmen så satte ja på han lite kläder så han inte skulle bli heeeelt uppbiten.
Idag var jag till vårdcentralen för de har blivit fler, och större och rödare, så nu har han tydligen fått en hudinfektion av det hela och har fått utskriver: allergitabl, kortisontabl och antibiotika. Vilken pärs!
Har tagit jätte fina kort, inte på betten utan annars :) men jag hittar ju inte igen kamerasladden, blir ju helt galen på detta!!
Jag ska gå och leta nu.
Kramar A

0 kommentarer: