BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/17/2011

Gammalt inlägg



Nu är man tillbaka till vardagen igen.
Marcus började på dagis i måndags, första dagen på 6 veckor och naturligtvis så var det jag som skulle lämna honom, ångesten var total.
Det var en blyg killesomjag lämnade men det gick faktiskt bra och han kramade mig och sa hej då,, värre va det igår, när jag gick hemifråb och kämnade honom med Viktor, bröt han ihop totalt för han förstod han skulle till dagis sen, han panik skrek och sa att han ville vara hemma med mig istället.. mammahjärtat brast, tur att det inte var jag som lämnade honom på dagis, för han va lika panik ledsen då..
när jag hämtade honom sa han att han hade
väntat väntat väntat väntat väntat väntat på mig :)
sötnosen min.
Idag lämnade jag igen, och det gick bra idag också,, jag verkar va bättre på det där än V helt enkelt..
Jaha, och tillbaks på jobbet är man, skönt är det att träffa alla kollegor och särskilt att börja röra lite på sig igen, man har ju blivit totalt förslappad nu när man har haft semester, man bara äter gott och dricker vin och blir större och större, så lite spring på jobbet ärnognyttigt, och herregud vad jag har svettats, så den lilla konditionen man hade har också försvunnit under semestern.
Har haft en underbar semester på alla sätt, förutom vädret, jag har verkligen haft otur med vädret..
I helgen så var min älskade vän Elin på besök, blev enkort visit, men vi hade det hemskt trevligt på lördagskvällen, vi drack vin och hamnade på "ett ställe" som vanligt, vi dansade och dansade och dansade så jag till slut inte kunde gå med mina höga klackar, efter att vi kommit av t-banan på natten så blev det att gå barfota hem, jag har så sjukt ont,, i 2 DAGAR EFTERÅT!! Då har man banne mig dansat för mycket... =)
Kom snart igen Elin!!
Kramar A

0 kommentarer: