BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/08/2011

tick tack

Time is running out.
Måndag kväll idag och på onsdag em åker jag hem tillbaka till stockholm.
Längtar inte hem,, men längtar dock efter min älskade man! <3
2 veckor är ganska länge att vara ifrån varandra, när man är van att vara med varandra varje dag, och Marcus låter nästan lite exalterad över att få gå tillbaka till dagis nästa vecka, och det är ingenting han brukar göra.
Men han har haft en underbar semester, och helst vill han nog inte ens åka ifrån Umeå.

Idag kom våran nya diskmaskin hem, så jag slipper att handdiska nu när jag kommer tillbaka. wiii
Fy bubblan vad skönt att discka, undrar hur många timmar vi har lagt ner på att stå och handdiska varje dag i flera månader, man hinner knappt städa, för disken prioriteras.

Igår var min syster här, vi lyxade till det med varsitt 1 kg paket kräftor som vi satt och åt, det var årets första, och otroligt gott!!!

Kramar A

0 kommentarer: