BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/10/2011

Hemma snart igen

Ikväll åker jag hem, jag har varit här i nästan två veckor och jag var så glad över att jag skulle hinna vara gär så länge inne jag skulle hem, men herre min gu vad tiden har gått fort, alldeles för fort, jag hade så mycket planer på vad jag skulle göra, men nästan ingenting har blivit gjort, dels för att det va sommaraktiviteter och det har regnat och varit 14 grader nästan varje dag, den här semestern kommer jag nog att komma ihåg som semestern med allra sämst väder, det var som bäst när jag fortfarande jobbade.

Jag har shoppat otroligt mycket på resan så hur jag nu ska få med mig allting hem är ett stort ?
Får nog lämna kvar lite helt enkelt...

Och för övrigt


Grattis Jennielee till den underbara pojken


Kramar A

0 kommentarer: