BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/18/2012

Hockey -VM och buffar i magen


Den här piggheten försvann nog lika fort som den kom, men jag fick ju en dag i alla fall

Nu har jag känt något i magen, samma typ sedan i måndags, det måtte väl vara barnet? Jag hoppas på det och jag har nästan börja tro det själv, så jag mår faktiskt lite bättre! Kan ju inte bara va magen som kurrar & så varje kväll, när jag har suttit lugnt och stilla ett tag.

Jaa och det här med hockey-VM.. Vad ska man säga? Nät tre kronor åkte ut i kvarten igår så var besvikelsen total.. Hade trott mkt mer om fet här laget, så här tidigt har vi inte åkt ut från VM på 12 år typ! Man får ju skämms och särskilt med så många NHL spelare som vi hade i år.
Jag som skrek mig hes på Kanada-slovakiens match och hoppade av glädje när Slovakien sen vann för jag trodde att vi då skulle få möta dom i semin! Men tji fick jag.
Nu är jag snart framme på jobbet
Sen är det heelg! Första helgen hemma med familjeb på 3 veckor, jag har ju jobbar och varit i Umeå på begravning och sen åkte jag på en jobbhelg igen, så det känns skönt att få va hemma nu!

Kramar A


(hejade på Sverige gjorde vi i alla fall)


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: