BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/14/2012

Vansinnet

Jag tror bestämt att jag håller på att driva mig själv till vansinnet..
Sen förra ultraljudet i vecka 13 så har jag inte oroat mig alls,, förrän för typ en vecka sedan, nu kom alla minnen tillbaka,, att jag faktiskt gick i 5 veckor förra gången och trodde att jag var gravid fast embryot då egentligen var dött,, så då kommer tankarna..
om fostret dog nu direkt efter ultraljudet så kommer det nån gång om en vecka eller i veckan..
Börjar fundera på om magen stämmer bra med hur den ska se ut, har börjat få lite acne, (fick jag i samband med MA:t förra gången )
Fick tom V att köpa med en sån här doppler hem som man lyssnar på hjärtljuden med, men självklart har vi inte hittat något.
Rutinultraljudet är nästa tisdag och det känns som en hel evighet dit...
BLÄ

0 kommentarer: