BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/15/2012

Piggelin

FIck Viktor att ringa idag till ett privat ställe där de utför ultraljud, eller fick och fick, det var faktiskt han som ville, jag har väl fått han orolig nu också, men jag sa till honom att fråga om det hamnade imin jounal för jag tycker det är så hemskt pinsamt, att behöva stå till svars för det sen, fråga mig inte varför.
Men dom sa att det hamnade i journalen, så jag försöker bita ihop till nästa tisdag istället.
Allt ska väl vara bra,, eller??

Idag har jag faktiskt förstått och insett att det är nog så här livet ska se ut och kännas!
Jag har varit pigg idag!
Jag har ju insett att jag är alltid trött, alltid, jag blir nästan gråtfärdig om jag inte får vila, och detta tror jag beror på nån slags depression.
Men, idag!! Men idag har jag varit pigg och orkat jätte mycket, det är typ en känsla som jaginte haft på flera flera flera år..
den var alldeles förträfflig.
Hoppas den infinner sig nån gång igen inom en snart framtid.
Slänger in en bild som är tagen i Umeå för ca en månad sedan, första gången Marcus satt på en häst. =)

Kramar A

0 kommentarer: