BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/05/2009

Lata Angela

Jag har verkligen hamnat på latsidan när det kommer till bloggandet, men samtidigt så händer det ju inte så mycket mer än att man är med Marcus. Å andra sidan så händer det ju så otroligt mycket med Marcus varenda dag, att det blir nästan för mycket att skriva om.
Han är i alla fall stoooora killen nu!

Viktor har tv-spelskväll även ikväll så jag har haft det tyst lugnt och skönt här i vardagsrummet med min dator och en film jag hade hyrt. Det blev Observe and report
Jag hade hört att den skulle vara riktigt bra, men njaa inte direkt min stil. Skrattade nog inte en enda gång, någon gång fick jag väl dra på mungipan, men inte mycket mer.

Även fast Viktor har lovat att gå upp med Marcus när han vaknar imorgon så känner jag att jag är sjukt trött, så det måste nog bli sängen ändå, Marcus vaknade ändå trots allt klockan 05.15 imorse och ville absolut inte somna om. Så det kanske inte är så konstigt att jag är trött, klockan är ju ändå 02 nu...
Känner att jag har hamnat på latsidan även när det kommer till att ta foton, måste skärpa mig!!

Oj, nästa fredag, inte ens en vecka kvar, då åker jag och Marcus till Umeå, ska bli helt underbart att få komma hem och kramas med familjen!! *saknad*
Nej nu rinner det tårar ur ögonen på mig så fort jag gäspar, dags att gå.
Kramar A

0 kommentarer: