BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/07/2009

SOVA

De som säger att sova är överskattat har fel!
Jag älskar att sova, det är bland det bästa jag vet, om det rent utav inte är det bästa.
När jag är trött, kan det riktigt pirra till i magen på mig när jag vet att jag kan få lägga mig och sova.
När man är lite frusen, bara att få krypa ner under ett varmt täcke, dra upp knäna i riktig fosterställning och bara glida in i drömmarnas värld.
Marcus vilar ju en gång per dag, och även om jag nån gång är pigg så känner jag mig tvungen att lägga mig för han sover så mycket bättre och längre då, men nån gång, har man kanske gjort nåt annat i 20 minuter,, sen går jag och lägger mig ändå.
Fast jag inte är trött, bara för att det är så ljuvligt, och tro det eller ej, 10 minuter högst så sover jag, även om jag har sovit till 12, och vilar vid 2.
Järnbrist kanske?
har provat men jag älskar att sova lika mycket.
Måste nog gå och lägga mig snart. det börjar dra så där härligt i magen som när man är nykär.
Kramar A

1 kommentarer:

Socka sa...

Men så bra du satte ord på den där "få-sova" känslan! Jag känner PRECIS likadant!!!