BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/21/2009

Pussar o sånt

Måste skriva ett inlägg.
Nu är vi hemkomna från Umeå, vi landade i huvudstaden runt 11 tiden idag.

Allting har varit jätte bra i Umeå, tiden går alldeles för fort, även om man har hemlängtan hem och efter V så känns det bara som att man har varit borta i nån dag.
Har spenderat tiden med min underbara familj, och lördagen spenderade jag med goda vänner.
Marcus har hunnit fått min systers julklapp så hon slapp skicka, ett bamse stort paket med duplo lego, nu har Marcus att göra.
Och av hans kusin Elise fick han en jätte söt schampo eller tvål behållare med en ko som man trycker på? haha kände att det va svårt att förklara men den var jätte jätte söt, dock blev hon besviken så hon trodde att det var en spruta, det är hennes och Marcus grej, att spruta vatten.

Jag och min andra syster hann prova på Öppna förskolan i Umeå tillsammans, det var ingen höjdare, ingen hälsade och alla va allmänt otrevliga, så det blev ingen fler dag där!

Annars så har Marcus verkligen kommit in i en pussperiod, han ska pussa på alla, inte blyg för fem öre, men jag tycker jag att det är hur mysigt som helst.
Älskar pussar, jag kan inte få nog!

Annars har tiden spenderats med mor och far.
Allt har varit super.

Imorgon blir det öppna förskolan en sväng för att lämna julklappar till Linnéa och Ludwig, tror jag drar med mig V, sen så bär det av till Flen där vi kommer att fira jul också.
Så nu blir det lugnt ett tag till på min sida. Kommer väl hem några dagar efter jul.

Måste ju bjuda på några bilder så ni klarar er tills nästa gång



(Jag sa ju att han älskar att pussas, :) Här med lilla kusin Neo 7 månader)



(I drömmarnas trädgård, världens bästa program enligt Marcus och mig)



(Neo som jultomte på lucia)

(På 16 månader är väl detta den tredje hårklippningen, det växer som ogräs )

GOD JUL PÅ ER ALLA!


1 kommentarer:

Maria sa...

Men åååh va söta!! =)