BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/17/2010

Kamerasladden?

Ojne vojne, jag fattar inte vart kamerasladden tagit vägen, och har typ 9 kort kvar att ta på kameran, så den måste tömmas, vet ju inte vad jag har fört över och inte... jädra skit.
får ta mig i kragen och leta på riktigt imorgon kanske, för idag orkar jag inte lat som jag e.

I lördags så var vi till skansen, men dom vi va med gillar tydligen mer att äta än att titta på djur, så fort vi ätit och tittat på björnarna tyckte dom att det va dags att bege sig, lite tråkigt, men som sagt , jag och V har ju hela sommaren att ta med oss Marcus dit..
Men det va mysigt att vara där i alla fall, det var ju strålade väder.


I söndags var vi bjuden på fika i enskede, vi va ca 20 personer, Marcus lekte mest med Felix, dom luktade på blommorna tillsammans och var bara bedårande, båda satt på golvet och ropade MAAAARCUUUUSSSS
sen skulle dom pussar och kramas.
Underbara barn


Nu ska jag återgå till mitt älskade hockey VM
jag blir som besatt, måste se ALLA matcher, kvällen då jag jobbade när Sverige spelade, så sprang jag in till en farbror som hade sexan för att titta tätt som tätt. Stackarn,, han måste ha trott jag va galen.. :)
På onsdag bär det iväg på kryssning. Planeringsdag med jobbet, vi planerar till 3, sen e det fritid, gode gud låt mig inte dricka så mkt och slå ner alla mina arbetskamrater ;)
kramar A

0 kommentarer: