BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/08/2010

Lugnet

Herre jösses vad lugnt och skönt jag har.
jobbade till 14, va hemma vid 15.
Busade med Marcus till jag va svettig klockan 16, och sedan dess har jag nu varit ensam, jag har vilat och bara suttit i soffan och brytt mig om mig själv.
Jag har haft jätte skönt.
Men nu saknar jag lilleman. Tycker det är jobbigt att vara utan honom.
men det är väl ett gott tecken antar jag :)

Annars ska vi iväg på kryssning den 19:onde på jobbet, planeringsdag till 15, sen blir det fritid tills båten går iland klockan 19, det vill säga en massa öl. weee
Hoppas jag har några roliga kollegor att dricka lite med bara.

Nu ska jag äntligen se mitt avsntt av the biggest loser som inte har lagts upp på min favvo sida på hela veckan, dags att bli inspirerad kanske...

Kramar A

2 kommentarer:

Maria sa...

Båresa kanske är nyttigt för er alla =)

Maria sa...

BÅT, haha bår...