BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/24/2010

Kryssningen avklarad

Nu var det ett tag sen jag skrev igen,,,
Vi var ju på kryssningen i onsdags.
Jag hade super kul. jag kände mig smått berusad hela dagen utav glädje för det var så roligt att se alla utanför jobbet, va mycket trevligare folk va!!!
Vid halv 2 tiden var det dags för lunchbuffé, och efter att ha ätit en stooor frukost buffé, så var det strax dags för en stoooor fika, men typ 4 olika stora bullar, så när det var dags för lunch buffén var det inte med vidare stor aptit, så jag drack en massa vitt vin och en massa räkor.
Underbart.
Mycket skratt och skoj tills vi anlände till stockholm vid 19 tiden, alla va super trötta, så det va som ingen som ville med ut och det var lika skönt.
Jag somnade hemma vid 20 tiden och sov som en prinsessa hela natten och vaknade upp alldeles utvilad och pigg för en långledighet på fyra dagar.
Dagarna har varit soliga och roliga, har spenderats utomhus med Marcus mestadels, men ändå har man inte fått någon färg.. men men, sånt är livet.
Dagarna har gått fort och det är redan måndag, har jobbat kvällen och är bänkad framför datorn för att se på de två sista avsnitten FOREVER av lost. Blir spännande att se.

Förresten Sverige tog ett VM-brons, inte lika bra som ett guld, men det får duga.

Nu ska jag återgå till att mutta innan jag ser på lost. Har fått för mycket pengar i lön och har för lite semesterdagar för den semester jag har sökt...
Marcus inskolning på det nya dagiset börjar den 16 aug, och enligt mitt lönebesked så måste jag börja jobba det. Att vara hemma de två veckorna annars betyder 2 v mindre lön,, INTE roligt.
Jaa jag fattar ingenting. Dom säger ju att det första halvåret som föräldraledig ska vara semestergrundande? men de dagarna verkar inte företaget veta om. och resten vet jag inte var de tagit vägen, 19 kvar står de..
ÅHHHH va less jag blir.

Aja.. NU LOST!!!

Kramar A

(Har fortfarande inte hittat kamerasladden)

0 kommentarer: