BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/06/2010

Fjärilshuset

Måttligt irriterade.
Satte mig nu underbart tillrätta i soffan för att se på mina avsnitt.
Hade sett fram emot kvällen för att avsnitten av:
The Hills avsnitt 2, The biggest loser, americas next top model.
Till min stora besvikelse finns inga av avsnitten upplagda på internet för streaming.
Typiskt!

Idag har det varit en händelserik dag. Först och främst fick jag sovmorgon av Marcus ända till 8.30, sen åkte vi iväg till fjärilshuset i hagaparken, och det tyckte han såklart va jätte spännande. men det va sjuuukt varmt, inne hos fjärilarna måste det ha varit minsto 35 grader. Just i det rummet blev vi inte längre än när jag kände att mina jeans klibbade emot benen och jag såg att Marcus var alldeles blöt i tinningarna.
Fikade, åkte hem och vilade.
Sen ut och gick på långpromenad med Marcus och Selma i det fina vädret. vi GICK i 2 timmar, tror han va lite less sista tio minuterna, men så fort vi kom in var det full fart på honom. Han bör ju sova gott inatt.

Marcus babblar och babblar, vet inte ens vad han kan eller vad han bara säger längre. han är aldrig tyst. Åker vi tunnelbana och dom säger: nästa danderyds sjukhus, så säger han efter sjuhus.
Så han uppfattar allt, härmar och suger åt sig ord och information som en svamp suger åt sig vatten. han räknar till 2. eeeeeen tåååååå
hans gulligaste ord är bläpplä - äpple låter så otroligt sött när han säger det. Han sitter numera på sin juniorstol vid matbordet, trodde ja skulle bryta ryggen av att slänga upp och ner på min 14 kilos bebis i matstolen, så där sitter han bra och klättrar både upp och ner själv. SKÖNT för min rygg.

Om det inte kommit några avsnitt nu så SKA jag ladda upp lite bilder.
Kramar A

0 kommentarer: