BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/08/2010

Bestämmanderätt ja tack!

Idag tog jag mig till jobbet i alla fall, men jag har mått piss hela dagen, vet inte riktigt vad det berodde på, för igår mådde jag ändå rätt bra. Kanske berodde det på att jag började morgonen med två stora kaffemuggar, och bara ätit en liten bit fläskpannkaka sedan i lördags före det..
Kan ju ha varit det.

Annars har det varit en skit dag på jobbet idag med, börjar bli riktigt sjukt less.
Pratade med den andra chefen på jobbet idag och hörde ifall hon kunde ha mig i åtanke ifall hon fick någonting ledigt framöver. Så det är bara att hoppas....
Det lät troligt, men man vet ju aldrig. Jag vågar inte hoppas på för mycket heller.

När jag och Marcus var ute och gick ikväll så såg han gungorna,,
han -Gunga!!
jag - Vill du gunga?
han: Nick med huvudet - gunga NU!

snacka om bestämmande unge :)
Efter ett tag i gungorna

han - Inte gunga!
jag -Vill du inte gunga mer?
han -Inte!! Åka kana! NU

hahaha han e ju för gooo.
Älskade barn!!!

Kramar A

0 kommentarer: