BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/11/2010

Grattis Challe

GRATTIS CHALLE TILL DIN LILLA PRINS FILIP

Det va dom dagarna!
Varit ledig nu torsdag och fredag för att sätta igång och arbeta nu hela långa helgen.
I torsdags så mötte vi upp Charlotte och Ludde och gick till öppna förskolan. Roligt för dom att få leka där tillsammans igen, det var längesen sist.

Sen gick jag hem och gjorde mig iordning och stack iväg på kvällen och mötte upp några kollegor på söder. Gick ut och åt en indisk restaurang, sen vi vidare och drack öl på snaps och mötte upp några fler. Jag hade riktigt riktigt trevligt, lite för mycket att dricka där ett tag kände jag, men förståndig som jag är, så slutade jag då att dricka och for hem vid halv 1, så jag mådde prima idag.

Idag har vi inte gjort mycket alls, det har regnat så jag och Marcus har mest myst med varandra. Älskade pojke. tror inte att man förstod ordet kärlek riktigt innan man fick barn!

Kramar A

0 kommentarer: