BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/20/2010

ledig helg

Tänk att det känns som om det här var allra första gången jag var ledig på en helg på flera månder. och den har gått alldeles för fort.

Igår när jag och Marcus vaknade så drog vi iväg till bromma och öob, köpte en fin leksam till honom som tack att han följde med och ett fotoalbum till mig själv. Efter att v kommit hem och sovit och gjort oss iordning så stack vi iväg till djurgården, det var tänkt att det först skulle bli en vnda på junbacken och sen skulle vi se kortagen med Viktoria och Daniel.
Av nån anledning så blev det inget junibacken, men tyckte att vi nog kunde roa Marcus i alla fall tills Vickan skulle anlända.
Det va sjukt mkt folk ute, det var uppsatt storbilstv apparater på djurgården vid stranden, och tält av diverse olika prylar. V var ju tvungna att köpa en sån här stoooor fin sverige flagga ballkong till Marcus.
Sen gick allt åt skogen efter det. Han blev så as dåligt humör, han skrek och gnällde och ville inte gå, inte sitta i vagnen, inte bli buren, exakt ALLT va åt skogen. Så vi tänkte att vi struntar väl i det här då och åker hem, jo men visst, med alla tusentals människor ute, och dom har stängt av djurgårdsbron för att kortegen skulle gå där, så var det ganska kört. vi gick där och frös och tittade på klockan, och när det äntligen närmade sig så kändes det rätt kul att man ändå skulle få se dom. Sen hördes applåderna, man såg lite hästar, man såg en hand som vinkade, såg Daniel i profil i 2 sek, sen var det över.
Hästarna har nog aldrig sprungit så fort.
Så det va det.
Men väl hemma satt vi och tittade på när dom skar tårtan, och dansade, va goa. Jag vill ockå gifta mig!!
Och jag vill ha ett minst lika storartat bröllop som Vickan!

Idag däremot så for jag och marcus iväg till junibacken efter att jag har fått en super härlig sovmorgon.
Vi hade det jätte mysigt, han är lite skraj av sig Marcus, för alla djuren som inte ens är riktiga, han var alldeles förstörd när jag skulle klappa en ko som inte va levande, inte klappa kossa!!!! skrek han, och drog min i benet.. :) Jaa det är väl bra att han e försiktig.

Nu är det väl dags att ta sig en dusch och raka dom här eländiga benen jag tror håret växer i racertakt.

Kramar A

1 kommentarer:

Maria sa...

Ja man blev allt bra sugen på att gifta sig!