BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/17/2011

Bokat resa

Sa jag att jag bokade en resa till Umeå igår igen?
Den 29:onde juli åker jag och stannar till den 10:onde augusti. Äntligen en lite längre tripp, hoppas att det är bra väder bara. Selma ska med, det är lite jobbigt att resa både med Marcus och Selma för båda behöver uppmärksamhet.
Men fy fabian va skojigt att åka hem, jag har ju alltid hemlängtan!

Hittar ju inte kamerasladden, drog fram hur mycket som helst igår utan framgång, förstår inte vart den kan ha tagit vägen.

I helgen så jobbar jag, idag jobbar jag kväll och imorgon jobbar jag 9-20 och på söndag till halv 5, lång och jobbig helg hade hellre varit hemma med Marcus och dagiset är stängt idag, så V kommer hem lite tidigare än vanligt för att jag ska hinna jobba min kväll.

Medicinerna hjälper nog på lillskrutt han kliar inte lika mycket, och jag tycker redan prickarna har avtagit i färg till mörkrosa istället för ilröda.

Kollar på resor till karlstad, jag vill hemskt gärna hälsa på min underbara vän Maria!! Hade varit sååå kul, det är för länge mellan gångerna.

Kramar A

0 kommentarer: