BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/19/2011

Jobbhelgen över

Hittar inte kamerasladden! Jag tycker verkligen att jag letat överallt, men jag hittar den inte!
Men jag ska se till att överföra korten imorgon via Viktors dator i alla fall.
Äntligen är min arbetshelg över, ja tycker den är så tung att behöva jobba just denna helg, för den är lååååång. På lördagen jobbar jag 9-20
och idag var jag verkligen verkligen trött.
Men nu försöker jag vara pig och glad fastän mina ögonlock väger 100 kg vardera.
Marcus får vara hemma från dagis idag, jag tycker han ser ut att ha böldpest trots sin medicin, jag tycker bara att knottbetten har avtagit i färg, men det är det enda.
Nu är dom rosa, förutom var dom ilröda.

Längtar efter att få rå om honom och kramas med han imorgon, trots att det ska regna som gör allt lite tråkigare.
Kramar A

0 kommentarer: