BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/27/2011

midsommar

Midsommar, har varit hr och gått--
En kall, skit midsommar, nej, värdelös var den inte, men kall, kändes ju inte ens som om det var sommar. Vi åkte ut till Flen till Viktors mammas sommarhus och spenderade midsommarftonen på ett område i sparreholm med fiskedammar, dans runt midsommarstången, olika lotterier, Marcus fick en massa instrument och såpbubblor ifrån fiskedammen, och vann en stoooor chockladkaka ifrån chockladlotteriet, när vi skulle ta oss varsin, så sa han att vi faktiskt bara fick ta en! Det inkluderade även honom.
Sötnos.
Har även insett att det börjar komma lite sthlms dialekt ifrån hans tal AAAAHHHH
Han ska ju prata norrländska som jaaag!!! :( Drömma kan man ju.
Måste leta upp kamera kvittot. helt fantastiskt, inte nog med att jag har tappat bort kamerasladen, kameran gick sönder på midsommar, den fokuserar inte och reagerar inte på att man trycker på "ta kort" knappen, har haft den i 4 månader och har varit super försiktig med den.
MÅSTE hitta kvittot, vill ju gärna kunna ta kort i sommar!!
Nästa helg åker jag till karlstad, helt underbart ska det bli att träffa gooooa Maria igen, det va sjukt längesen.
Imorgon kommer min vän Eliana på en snabb visit, bara i några timmar innan hon ska vidare till Umeå, men det ska bli skoj att ses, det är ju itne heller alltför ofta.

Nu ska jag leta kvittot.
Kramar A

"Marcus åkte kanot i helgen det va spännande, han sa hela tiden, sjunk inte båten mamma, inte för fort mamma,, jag verkade visst inte vara duktig på att paddla?"

0 kommentarer: