BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/11/2007

Jädra skit.

Hur kan det komma sig att när man är frisk så nästan ber man om en förkylning, så man får slappa och ha det lite skönt?
Jag lever alltid i den tanken tills jag väl blir förkyld, då känner mig döende, som Maja sa, jag e nog som en karl
: Ni tjejer snackar om att föda barn, ni ska bara veta hur det känns, när en man är riktigt förkyld.
Ungefär så känner jag mig, kändes som om jag had gått in i en vägg då jag vaknade imorse, men tänkte att det kanske går över under dagen då jag oftast känner mig mest dålig på morgonen, men idag vare ingenting som gick över, så jag gick hem vid lunch tiden, Efter många sprut med nässprayen så somnade jag vid 1 och vaknade inte förrän vid halv 6 ikväll, ännu krassligare. Nu rinner det ur båda nässborrarna samtidigt som det är tätt, så man har ingen möjlighet att snorkla in det som rinner ut. Så jag ser ut som ett barn som två snorstänger under näsan.
Viktor är i Riga, kommer hem imorgon kväll nån gång, så jag sitter bara och tycker synd om mig själv.
Julmiddagen med jobbet är idag, säkert nu, och här sitter jag.
Försökte mig på att spela lite tv-spel, mend et va igne vidare kul heller.

I söndags va jag ute och "julhandlade" med Maja i alla fall. Vi gick fram och tebax på stan, vet inte om det blev så mycket handel av, mest springande fram och tillbaks, vi började dagen med att gå och äta lunch, vi åt på fire wok på hötorget. Mumsigt.
Sen vandrade vi bort maten fram o tebax över stan, letade en pun i typ 5 timmar känner det som, vi hittade äntligen en sent på eftermiddagen och där satt vi o gagga och drack öl. Riktigt trevligt var det, men blev faktiskt rätt påverkad på en söndag? Det värsta va att det va smockfullt typ överallt, va fan dricker alla på en söndag för?
Fick en chock när jag kom hem och klockan va vid 21 så vi hade träffats tidigt på dagen, men det va kul i alla fall. Tack Maja för en trevlig dag, det får vi göra om.

Annars har köparna skrivit på kontraktet, så domt ar över lägenheten här 1 Februari, så det blir bara en månad med dubbla hyror, känner rå skönt. Igår började ja packa lite smått, men det va inte så roligt som jag hade trott, jag har ju ingenstans att ställa grejorna, bara som det är nu får jag hoppas över stora sopsäckar i hallen för att ta mig fram, Selma har världens hinderbana här.
Nej nu ska jag sätta mig och rittna framför tv:n och invänta desperate housewifes.
Kramar A

0 kommentarer: