BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/06/2007

Ont i magen

Hello!!
Ännu en dag har svischat förbi, dagen började käpp rätt åt helvete, direkt jag steg upp så bara stack det till i hela magen, gjorde mig i ordning och började åka iväg till jobbet, värk värk värk, illamående illamående illamående, fy fasen vad det gjorde ont, gick över ett tag, men sen kom det tillbaka hade liksom ont i övre magen, maja den jäveln sprang och pratade med vår chef som är utbildad sjuksköterska som sa att det va magkatarr så gull maja drog med mig upp på pterapin och såg till att jag fick i mig ramlösa, så jag har inte varit på det bästa humöret idag, men va fasen, känner av lite fortfarande, men inte alls lika mycket som imorse, det va helt obegriligt va ont det gjorde och hur många gånger jag trodde att jag skulle kräkas.
Anyhow... fick första skambudet idag!!
175 000:- mindre än vad vi begär i utropspris.
Vi sa nej direkt, för innan vi har betalat av delen till mäklaren skulle vi ha gått back med nästan 225:- på 1 år? inte så roligt, mäklaren hörde av sig efter nån timma och sa att dom hade höjt med 100 000:- så nu avspisade vi inte detta direkt, utan vi ska tänka igenom det, och Viktor får rådfråga sin familj lite grann, kanske borde man chansa nu innan priserna rasar ännu mer?
Skönt i alla fall att vi fick ett bud till slut, vi började fundera på vad alla tycker är fel på vår lägenhet.
Men som sagt, hoppas nu innerligt att Viktors pappa säger att vi ska slå till, annars står vi ju här utn köpare igen, och inflyttnings datumet till den nya lägenheten är om 15 DAGAR!!!!
Så håll tummarna för oss.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas magen är bättre! Håller tummarna att ni får den där förbaskade lägenheten såld nångång ;)