BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/14/2007

Jädra skit #%¤%"/

Den här veckan alltså, det va inte meningen att jag skulle ha det bra!!
Har ju varit hemma pga av förkylningen, tycker inte att jag har gjort annat än att sovit och gått runt och beklagat mig. Igår kastade jag ner lite grejor i sopsäckar, sprang med världens fart (har inte en aning om vilken anledning) in i köket, slog i foten i dörrkarmen, inte ens foten, karmen hamnade som mellan tårna på nåt konstigt sätt så dom bröts bakåt, låg och skrek på golvet en bra stund, Selma stod och tittade på mig fundersamt och undrade va fasen jag höll på med.
Under kvällen har det bara gjort mer och mer ont, har haltat mig fram, Viktor trodde att jag överdrev för jag har inte ett märke på tåjäveln det handlar om (ringfingertån) I alla fulla fall så när jag skulle lägga mig pulserade det i tån, och den hade börjat bli blå ändå uppåt foten.
Vajädra känslig i den så fort tån nuddade täcket så skrek jag till.
Vaknade imorse och kände inte av den, JIHAA, men å andra sidan kändes det som om jag hade tandvärk, känns som en flik sitter löst, går upp och speglar mig, och ser att visdomstanden håller på att ploppa upp det sista av den, så tandköttet som har legat över sitter typ löst och är ömt som fan, så nu kan jag knappt äta! Aja det är ju bra i tån i alla fall tills jag steg upp ur sängen, då kom allt tillbaks, tog på mig skon "aj fan" när jag skulle ut med Selma hann nog gå si så där 50 meter sen va jag tvungen att vända hem igen. Varför kommer allt jävla skit på samma gång? Och jag SKA banne mig jobba imorgon, om jag så får ta en rullvagn och rulla mig fram genom korridorerna, för det kommer nog att bli problem att gå om jag ska ha så här ont, vette tusan om jag har stukat, vrickat eller brutit tån. Känns skönt i alla fall att jag har dom där fula foppa tofflorna på jobbet, för dom är ju stora runt tårna i alla fall, så det inte tar emot, värst av allt blir nog att ta sig till jobbet och dom skorna imorgon, kan ju inte gärna gå barfota, stackars Selma får nog korta promenader idag.
Nu ska jag ta och dricka min treo och hoppas på att alla värkar börjar gå över.
Känns ju bra i näsan idag i alla fall, men då kommer allt annat.!!
Ömma kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du vinna ett Chanel läppglans?
Tävling i min blogg

(enoksson.blogg.se/1197802161_tvling.html?E7D0E9F4-FB23-C514-A7870C4073BFD345)

Kramisar