BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/07/2007

Tjooohooo

Godkände budet!!
Skriver kontrakt på måndag, känns så FÖRBANNAT gött!!!
Måndag klockan 16 skriver Viktor på så får vi handpenningen, så håll nu tummarna att dom inte hinner ångra sig under helgen eftersom inget är bindande förrän kontraktet är påskrivet, ångrar dom sig efter att dom har skrivit på kontraktet så får vi behålla handpenningen.
Såååååå på Måndag efter klockan 16 ska jag ÄNTLIGEN börja packa, har mkt att göra nu innan jag åker till Umeå den 19 December. Jag ska inte röra en enda pryl innan kontraktet är påskrivet. I alla fall känns det hur jävla bra som helst.
Och pricken över i:et är att det är fredag och att jag är ledig i helgen. jiiihhaaaa.
Så jävulst skönt att vara ledig och så sova ut. somnade i eftermiddags och sov faktiskt i nästan 2½ timma, så jag lär ju sitta uppe halva natten eller så blir det tvärs om för att man är så slut efter veckan och att man äntigen kan slappna av.
OHHHHHH va lycklig jag e!!!
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS gumman!!! Gud va skönt! =)

Anonym sa...

Hmmm, det var jag/ Maria, som skrev det där...