BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/04/2007

Dinner with friends






Måndagskvällen bringade mycket lycka!

Vi skulle ha en avskeds middag för Elin, si vi får 6 stycken från jobbet på Tiffany´s och åt en riktigt god middag.

Eftersom det är jul månad så tyckte jag att jag skulle snåla lite med alkoholen, så jag tyckte att jag va väldigt smart när jag gick till boalget och köpte mig tre cider som jag kunde ta innan jag for, dom halsade jag i mig på mindre än en timma, och va riktigt lullig när jag for iväg, kände mig faktiskt dum när jag satt på tunnelbanan vid 18 tiden och kände sig som en alkolist. Men jag sparade ju faktiskt in lite slantar under kvällen eftersom jag redan hade druckit och efter två öl till började beställa in vatten :)

Efter middagen gick vi vidare till ett ställe som heter Beefeater Inn, jag & Ein har varit där förut, så jag & Maja tog och delade på en bamse öl. Tyckte att jag hade nyktrat till riktigt bra innan vi somnade men imorse när jag slog upp ögonen insåg jag att så va inte riktigt fallet.

Jag hade sprängade huvudvärk och tungan kändes som en öken.

Men en super trevlig kväll va det. Det gör jag gärna om.

Och det bästa under kvällen va att Elin sa att hon hade tvivel om att flytta ifrån stockholm =) =) =)

Hon ska ändå inte fortsätta på jobbet, men bor hon kvar så blir ju jag världens lyckligaste i alla fall! S T A N N A!!

Annars hade vi en ny visning på lägenheten i Söndags, den kom 4 familjer varav 2 va väldigt intresserade, men jag har lärt mig att inte hoppas för mycket eftersom efter förra visningen va det ju 6 intresseter. Ringde till mäklaren igår för att höra hur det hade gått, och ett par hade hon inte fått tag på, och den andra hade inte fått igenom sitt lånelöfte än, så han vågade inte lägga bud före han visste att han får låna pengarna. Hon lämnade ett meddelande till oss idag i alla fall att det va ett par som ville komma imorgon och titta på lägenheten, vet inte om det kanske är nån av dom som va intresserade som kommer en gång till eller om det är någon helt ny. Vi får se!! Men snälla gode gud, håll tummarna för oss!!!!

Kramar A


0 kommentarer: