BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/21/2008

fit for fight

Elin is back in town.
Ikväll träffade jag henne en timma efter att hon hade anlänt till stockholm på en fika på ett fik i vasastan.
SUPER skojsigt att ho är tebax.
Helgen som har varit spenderades mestadels i Mörby, där vi städade ur skiten som har grott fram under året vi har bott där. Vi hann ju inte klart men vi har kommit en bit på vägen i alla fall.
I lördags avbröt jag städningen rätt tidigt för att åka iväg in till city för att möta upp Emelie och Maja på en fika på waynes. Det va jätte kul, träffar ju inte direkt Emelie så mkt. Norrlands tösen
jädrar vilken bre dialekt hon har alltså hahaha
på lördag kvällen så drog jag sen ut och träffade den andra Maja och gick och åt en smarrig mongolisk och asiatisk buffé i stan, MUMMA KARDEMUMMA
sen så gick vi vidare och såg på national treasure 2 på bio. Det va riktigt skojigt,
Roligt att känna att man har gjort någe under helgen också.
Jag tyckte faktiskt att filmen va riktigt bra, tyckte att ettan va si så där, men tvåan va faktiskt mycket bättre.
Aja nu ska jag möta Viktor
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

ja me tyckte det va skoj :)