BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/06/2008

Mera mera

Mera mera mera, vad e det mer som har hänt? Åkte ju hem på annandagen från Umeå, och direkt hem till vår nya lägenhet i Solna, en trea på 86 kvm. Viktors mamma och hennes kille va på besök, så det kändes inte riktigt som om man kom hem utan snarare att man kom och hälsade på dom. Men dom åkte dagen efter som tur va. Jag lämnade Selma i Umeå så jag och Viktor skulle få fira ett nyår utan att vara beroende att vi kan ta med hunden överallt. Så på nyårsafton i alla fall så betalade vi inträde på ett ställe i gamla stan som Viktors kompis tjejs kompis ?? hahah hade hyrt så det va runt 80 personer där, mest umebor, men ingen så där som man kände igen, blev på rätt dåligt humör rätt fort då vi fick bordsplaceringar till buffén och alla mina kompisar fick sitta tillsammans utom just jag!!! Jag satt själv på mitt bord med några damer och herrar typ. Inge roligt alls.
Jag drack inte så mkt under kvällen faktiskt, va inte så sugen, så det blev ett rätt så lugnt nyår. Men nu är det 2008. Nytt år nya möjligheter.
Jag hoppas att det händer massor av spännande saker.
Och förhoppningsvis flyttar Elli hit till hösten. Weeeeeeee längtar redan.
Nu ska jag städa undan lite mera.
Kramar A

0 kommentarer: